Veelgestelde vragen
Bestellen & Betalen
Hoe plaats ik een bestelling?
Als u een artikel wilt bestellen, klik dan bij het product op 'in winkelwagen'. Het product wordt toegevoegd aan uw winkelwagen.
U kunt nu kiezen om naar de winkelwagen te gaan of verder te winkelen.
Heeft u alle producten die u wilt toegevoegd aan uw winkelwagen, ga naar uw winkelwagen, controller uw bestelling en klik op 'verder naar bestellen'
Volg de stappen en rond uw bestelling af
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?
Het kan natuurlijk voorkomen dat u na het bestellen toch nog een product wilt toevoegen of wilt wijzigen.
Neem zo snel mogelijk contact met ons op, mocht de bestelling nog niet ingepakt en verzonden zijn, kunnen wij deze in veel gevallen nog aanpassen.
Een deel van onze producten kan worden gepersonaliseerd, wanneer een product reeds gemaakt en gepersonaliseerd is, kunnen wij deze helaas niet meer kosteloos aanpassen.
Als de bestelling al verzonden is, is het helaas niet meer mogelijk deze te wijzigen of te annuleren. Maak dan zodra u het pakket ontvangen heeft, gebruik van onze retourmogelijkheid.
Kan ik mijn bestelling ook als cadeau laten verzenden?
Wat leuk dat je onze producten als cadeau wilt geven.
Als u de gehele bestelling als cadeau naar iemand wilt sturen, vul dan het bezorgadres van de ontvanger in bij het afrekenen, wilt u ook dat de producten individueel verpakt zijn, kies dan voor de inpakservice bij elk product, dan pakken wij deze speciaal voor u in.
Wilt u enkel een deel van de producten als cadeau geven, kies dan voor een inpakservice. Wij pakken dan het cadeau met extra liefde in en versturen deze met de rest van uw bestelling mee zodat u deze zelf cadeau kan geven.
Kan ik ook een product als cadeau laten inpakken?
Wat leuk dat je een van onze producten aan iemand cadeau wilt geven. Wij bieden een speciale inpakservice aan, klik hiervoor de juiste optie aan bij het product en wij verpakken het cadeau met extra liefde in een leuke cadeauverpakking.
Producten
Zijn de producten precies hetzelfde als op de foto?
Al onze producten worden met de hand gemaakt en/of gepersonaliseerd, ondanks onze zorgvuldigheid kunnen minimale afwijkingen, waaronder kleur, structuur, afmetingen of plaatsing van de opdruk voorkomen.
Aan de product foto's kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.
Welke materialen gebruiken jullie voor de producten?
Aangezien wij verschillende producten te koop aanbieden, hebben wij ervoor gekozen de gebruikte materialen op de productpagina's zelf te vermelden.
Om op een product pagina te komen, klik op het gewenste product en zie daar de informatie omtrent materialen en afmetingen
Staat jullie gehele assortiment al online?
Nee, zeker niet. Wij beginnen slechts met een klein aanbod van ons totale assortiment.
Aangezien alle producten met de hand worden gemaakt en naar eigen design worden ontworpen, zijn sommige producten nog volop in ontwikkeling en zullen er ook steeds weer nieuwe producten worden ontwikkeld.
Zo is het de gehele maand mei NEW WEDNESDAY met elke woensdag een nieuw deel van onze producten die online komt.
Wilt u op de hoogte blijven van de nieuwste producten, volg ons dan ook via Social Media en loop niet de kans een nieuw product of aanbieding te missen.
Personalisatie
Kan ik producten door jullie laten personaliseren met eigen tekst, naam of ontwerp?
Wat leuk dat u een product wilt laten personaliseren. Dat is bij ons zeker mogelijk.
Om u de beste advies en service te verlenen, raden wij u aan een mail te sturen naar info@loveandlaughter.nl of een whatsapp bericht naar 0646169786
Wij bekijken dan voor u de mogelijkheden en nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Let op: Licentie gerelateerde afbeeldingen of teksten mogen wij wettelijk gezien in geen geval gebruiken zonder geldige licentie.
Kunnen jullie ook exacte designs of producten van andere verkopers na maken?
Nee, wij maken geen designs of producten na van andere ondernemers.
Wij zouden het zelf namelijk ook niet leuk vinden, als een ander met onze ontwerpen aan de haal gaat.
Uiteraard kunnen wij wel kijken of wij met onze persoonlijke twist en creativiteit aan uw wensen kunnen voldoen.
Let op: Licentie gerelateerde afbeeldingen of teksten mogen wij wettelijk gezien in geen geval gebruiken zonder geldige licentie.
Kan ik bij jullie ook een groot aantal van een bepaald product bestellen?
Bent u op zoek naar een leuk product in een groot aantal voor bijvoorbeeld een bruiloft, babyshower, feest of ander event, neem dan contact met ons op.
Wij kijken dan samen of wij aan uw wensen kunnen voldoen.
Verzending
Wat is de levertijd?
Voor bestellingen via onze webshop geplaatst streven wij naar een levertijd van 5-7 werkdagen, uitgezonderd: pre-order items of tenzij anders vermeld of overeengekomen.
Het kan ook zeker voorkomen dat uw pakketje al eerder wordt verstuurd. U ontvangt altijd een track and trace code zodra het pakket is verzonden.
Na verzending heeft u de producten meestal binnen 1 a 2 werkdagen in huis
Wie bezorgt mijn pakket?
Wij verzenden onze pakketten standaard via DHL.
Heeft u liever dat uw pakket via PostNL wordt verzonden, ook dit is zeker mogelijk, neem hiervoor even contact met ons op.
Ik heb mijn bestelling met spoed nodig, is dit mogelijk?
Soms heb je iets gewoon snel nodig, dat begrijpen wij maar al te goed.
Heeft u een product of bestelling met spoed nodig en wilt u zeker zijn dat deze op tijd wordt geleverd?
Neem dan voor u de bestelling plaatst contact met ons op, dan kunnen wij meteen kijken of dit voor ons mogelijk is.
Hoe weet ik wanneer ik mijn pakket kan verwachten?
Zodra het pakket door ons wordt verzonden, ontvangt de trackingscode. Hiermee kunt u het pakket volgen en zien wanneer deze wordt bezorgd.
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Vanaf 75 euro is verzending binnen NL gratis.
Onder de 75 euro hanteren wij een verzendprijs van 6,45 voor verzending naar een huisadres.
Voor verzending naar een DHL afhaalpunt wordt 5,45 gerekend.
Is het ook mogelijk een bestelling bij jullie op te halen?
Helaas is het nog niet mogelijk een bestelling bij ons op te halen.
Wel staan wij de komende tijd op meerdere markten, wilt u op de hoogte blijven op welke markt wij wanneer staan, houd dan onze social media pagina's in de gaten.
Kan ik mijn pakket ook bij een afhaalpunt laten bezorgen?
Ja, het is zeker mogelijk uw pakket bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Wel zo handig als je niet zeker weet of je thuis bent.
Tijdens het afrekenproces kunt u kiezen voor een afhaalpunt.
Retourneren
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Wat jammer om te horen, dat u uw product retour wil sturen.
Uiteraard is het bij ons wel mogelijk om uw producten te retourneren.
Dit kan binnen 14 dagen na het ontvangen van uw bestelling.
Neem hiervoor binnen deze 14 dagen contact met ons op via info@loveandlaughter.nl
Wij sturen u dan zo spoedig mogelijk de retourinformatie.
Let op: het is pas mogelijk een pakket te retourneren, na u van ons de retourinformatie heeft ontvangen.
Wat is jullie retourbeleid?
- Voor het standaard aanbod door ons bedrijf aangeboden via www.loveandlaughter.nl geldt een bedenktijd van 14 dagen, vanaf de dag dat de bestelling is geleverd.
- Indien de klant gebruik wilt maken van ons retourbeleid, dient de klant die binnen deze 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Door contact met ons op te nemen via het contactformulier op onze website of door een e-mail te sturen naar info@loveandlaughter.nl
- Ons bedrijf zal hierop contact op nemen met de klant met het retourformulier. Retourzendingen zonder vooraf ingevuld retourformulier kunnen extra administratiekosten met zich meebrengen, dus verzend geen retour voor u van ons de bevestiging heeft gehad.
- Bij retourzending zijn de verzendkosten en risico van verzending voor de klant. De klant is tijdens de retourzending zelf verantwoordelijk voor eventuele vermissing of beschadiging van het pakket. Bewaar uw verzendbewijs dus goed tot u van ons de bevestiging krijgt dat het pakket door ons retour ontvangen is.
- Nadat ons bedrijf het pakket van de klant heeft ontvangen, heeft ons bedrijf maximaal 14 dagen de tijd om de bestelling te controleren en de betaling van het artikel of de bestelling (exclusief verzendkosten) terug over te maken naar de klant. Eventueel betaalde verzendkosten worden niet terugbetaald.
- De geretourneerde producten dienen in originele en onbeschadigde verpakking naar ons retour te worden gezonden. Voor producten die beschadigd bij ons aankomen en hierdoor niet meer goed verkoopbaar zijn, kan ons bedrijf een waardevermindering bij de klant in rekening worden gebracht.
Uitzonderingen op ons retourbeleid:
De volgende producten zijn uitgesloten van ons retourbeleid en zijn niet te retourneren.
- Voor op aanvraag gepersonaliseerde producten
- Voor producten in de opruiming
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
De kosten voor de verzendkosten van de retourzending zijn voor de koper.
Ook de eventueel reeds betaalde verzendkosten, die u bij het bestellen heeft betaald, betalen wij niet terug.
Wanneer krijg ik mijn geld?
Zodra het retour door ons ontvangen is, controleren wij deze.
Wanneer de artikelen in orde zijn, maken wij de betaling in orde en zorgen wij dat u deze uiterlijk 14 dagen nadat het pakket door ons retour is ontvangen, bij u op de rekening staat.
Klachten
Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen, wat nu?
Wat vervelend dat uw bestelling beschadigd is geleverd.
Voor beschadigde pakketten of artikelen is het belangrijk dat u binnen 48 uur na levering contact met ons opneemt via info@loveandlaughter.nl
Zorg hierbij voor duidelijke foto's van het product en de verpakking.
Indien het pakket aan de buitenzijde al beschadigingen toont, maak ook hier dan duidelijke foto's van en gooi de verpakking niet weg voor u van ons bevestiging heeft ontvangen.
Ik heb een klacht
Wij streven uiteraard naar tevreden klanten, bent u helaas toch niet tevreden over uw bestelling, onze webshop of onze service?
Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons, zodat wij tot een geschikte oplossing kunnen komen.
Ik heb een tip of opmerking over jullie webshop of producten
Wij staan als bedrijf altijd open voor jullie feedback.
Neem contact met ons op, dan ontvangt u zo snel mogelijk een reactie van ons
Overige vragen
Staat uw vraag hier niet bij, neem dan gerust contact op via onderstaand contactformulier of bekijk onze contactmogelijkheden
Dan beantwoorden wij deze zo spoedig mogelijk.